Gostynin, dnia 21.11.2018 r.

 

 

ZP. 271.1.25.2018

 

Zawiadomienie  o  unieważnieniu  postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.


Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów Gminy Miasta Gostynina, miejskich jednostek organizacyjnych i spółki miejskiej na  rok 2019

 

           Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) Gmina Miasta Gostynina – jako Zamawiający – unieważnia przetarg nieograniczony z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-11-21 12:42:06
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-21 12:42:06
  • Liczba odsłon: 1345
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12474329]

przewiń do góry