Gostynin, dnia 21.11.2018 r.
ZP. 271.1.25.2018
Zawiadomienie o
unieważnieniu postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.
Dostawa energii elektrycznej dla
oświetlenia ulicznego i obiektów Gminy Miasta Gostynina, miejskich jednostek
organizacyjnych i spółki miejskiej na rok 2019
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) Gmina Miasta Gostynina – jako Zamawiający – unieważnia przetarg nieograniczony z uwagi na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-21 12:42:06
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-21 12:42:06
- Liczba odsłon: 1345
- Historia dokumentu: