Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 14.04.2021 r.
ZP.271.2.3.2021
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.3.2021
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1919 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:
Wycinka drzew na działce leśnej stanowiącej własność Gminy Miasta Gostynin.
1. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew z gatunku topola, rosnących na działce leśnej stanowiącej własność Gminy Miasta Gostynina o nr 4700/1, usytuowanej przy ul. Czapskiego.
Do zakresu w/w przedmiotu umowy należy:
- wycinka drzew, wzdłuż linii średniego napięcia.
- docięcie pozyskanego drewna na ustalony wymiar,
- ułożenie w stosy.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Przedmiot umowy należy wykonać w terminie do dnia 30 czerwca 2021 r.
3. Sposób obliczania ceny oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
4. Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega prawo zażądania poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie usług.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 21 kwietnia 2021 r. do godz. 12:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień.
6. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Roman Pietrowicz – Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (telefon: 24 236-07-48).
7. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Wzór umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2021-04-14 13:34:38
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-04-14 13:50:15
- Liczba odsłon: 1869
- Historia dokumentu: