Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 12.10.2021 r.
ZP.271.2.9.2021
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.9.2021
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1919 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:
„Likwidacja barier architektonicznych w Przedszkolu nr 2 z Oddziałami integracyjnymi w Gostyninie poprzez przebudowę łazienki oraz wymianę drzwi wejściowych”
- Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienki - przystosowanie dla osób z niepełnosprawnością oraz wymiana drzwi wejściowych zgodnie z załączonym do opisem technicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: opis techniczny oraz wzór umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonanie przedmiotu umowy w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy, nie pózniej jednak niż do dnia 17 grudnia 20
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają odpowiednie doświadczenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia;
Sposób obliczania ceny oferty:
- Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
- Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Doświadczenie
Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze. Zamawiający zastrzega prawo zażądania poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie usług.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w budynku w którym należy przeprowadzić modernizację.
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 15 października 2021 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl, albo pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień.
Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21).
Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Opis Techniczny
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2021-10-12 10:45:01
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-10-12 10:57:04
- Liczba odsłon: 1850
- Historia dokumentu: