Zobacz podgałęzie
Gostynin, dnia 09.12.2021 r.
ZP.271.2.12.2021
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.12.2021
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta Gostynina w 2022 roku
- Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej) dla pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, w zależności od jego potrzeb, na zasadzie doraźnych bezgotówkowych tankowań paliwa do zbiornika, w stacji paliw, którą dysponuje Wykonawca usytuowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną. Paliwo do urządzeń należących do Zamawiającego będzie pobierane również do kanistrów w oparciu o upoważnienie wystawiane przez Zamawiającego.
Rozliczenia finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa, będą następowały na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w miesięcznych okresach, zgodnie z miesiącem kalendarzowym, każdorazowo po ukończeniu okresu rozliczeniowego, potwierdzonej dokumentem Wydania Zewnętrznego (WZ) zawierającym wszystkie informacje dotyczące realizacji dostaw w danym okresie rozliczeniowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizowania dostaw paliwa przy użyciu kart paliwowych – mikroprocesorowych.
Poszczególne paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Szacunkowa ilość paliw płynnych wynosi łącznie 10.428 litrów w tym:
- oleju napędowego (ON), spełniającego warunki normy PN EN 590, w ilości 6.500 litrów,
- benzyny bezołowiowej (Pb 95), spełniającej warunki normy PN EN 228, w ilości 3.928 litrów.
Ilości zamawianych przez Zamawiającego paliw mogą różnić się od wskazanych w ww. zestawieniu, stanowiącym jedynie orientacyjną podstawę wyceny i mogą ulec zmianom w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilość i asortyment paliw nie może być – w przypadku mniejszego zapotrzebowania Zamawiającego - podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen paliw obowiązujących w dniu zakupu na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszone o zadeklarowane w ofercie upusty cenowe niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.
Wykaz posiadanych pojazdów i urządzeń, dla których będą realizowane dostawy będące przedmiotem umowy oraz wykaz osób upoważnionych do realizowania dostaw będących przedmiotem umowy (stanowiące załączniki nr 1 i 2 do umowy) zostaną przekazane wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy po zawarciu umowy.
Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2022 roku do wyczerpania maksymalnego limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 2022 roku.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają koncesję, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; w przypadku stacji paliw, koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.716);
- dysponują stacją paliw, która spełnia wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw, w tym przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. – w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1853 ze zm.) oraz znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną;
- posiadają wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Sposób obliczania ceny oferty:
Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Kryterium wyboru oferty:
Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:
cena (upust) – 100%
Sposób oceniania ofert:
w kryterium ceny (upustu) za 1 litr oleju napędowego (ON) zostanie zastosowany następujący wzór
arytmetyczny:
(w : n) x a = z (liczba punktów otrzymanych w kryterium),
gdzie:
w – upust brutto badanej oferty,
n – najwyższy upust brutto za 1 litr oleju napędowego (ON), spośród wszystkich złożonych ofert,
a – znaczenie kryterium, przy czym a = 60
w kryterium ceny (upustu) za 1 litr benzyny bezołowiowej (Pb 95) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(w : n ) x a = y (liczba punktów otrzymanych w kryterium),
gdzie:
w – upust brutto badanej oferty,
n – najwyższy upust brutto za 1 litr benzyny bezołowiowej (Pb 95) spośród wszystkich złożonych ofert,
a – znaczenie kryterium, przy czym a = 40
Zamawiający zastosuje następujący wzór do wyliczenia łącznej liczby punktów
z + y = łączna liczba punktów
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najwyższy upust i uzyska najwyższą liczbę punktów.
Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego);
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca, zobowiązany będzie dostarczyć wydaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 15 grudnia 2021 r. do godz. 10.00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl lub pisemnie na adres Urząd Miasta Gostynina, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.
Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
- Pani Ewa Kicka – Wydział ds. Dróg tel. (024 236-07-46).
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 – Wzór umowy (załączniki do umowy wskazane poniżej zostaną przekazane wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy):
Załącznik nr 1 do umowy – Wykaz posiadanych pojazdów i urządzeń, dla których będą realizowane dostawy będące przedmiotem umowy;
Załącznik nr 2 do umowy – Wykaz osób upoważnionych do realizowania dostaw będących przedmiotem umowy
Załącznik nr 3 – klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
- Data udostępnienia w BIP: 2021-12-09 11:13:05
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-09 11:22:11
- Liczba odsłon: 1298
- Historia dokumentu: