Gostynin, dnia 3.01.2024 r.

ZP.271.2.2.2024

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR ZP. 271.2.2.2024

           

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego w oparciu o art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na zadanie pn:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla budynku przy ul. 3 Maja 12 w Gostyninie

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Zadanie polega na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej
wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem pozwoleń dla remontu i niezbędnej przebudowy obejmującej dostosowanie do wymogów obowiązujących warunków technicznych z uwzględnieniem dostępności osób ze szczególnymi potrzebami budynku zlokalizowanego w Gostyninie przy ul. 3 Maja 12 (działka o numerze ewidencyjnym 3108/5). Obiekt jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Gostynina pod numerem 4 (Zarządzenie Nr 21/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 25 lutego 2019 roku w sprawie założenia i prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Gostynina; Zarządzenie nr 17/2020 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 4 lutego 2020 r. zmieniające zarządzenie nr 21/2019 Burmistrza Miasta Gostynina z dnia 25 lutego 2019 r. w sprawie założenia gminnej ewidencji zabytków miasta Gostynina). Budynek został wybudowany w XIX w. Obiekt znajduje się na obszarze „Zespołu staromiejskiego m. Gostynina” wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 531 decyzją z 8 września 1980 r. Budynek wymaga przeprowadzenia kapitalnego remontu z uwagi na jakość pierwotnie zastosowanych materiałów oraz długi okres eksploatacji.

Realizacja inwestycji będzie dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 23 grudnia 2024 r.

Strony dopuszczają przedłużenie terminu realizacji zadania w przypadkach nie zawinionych przez wykonawcę, w tym z uwagi na przedłużające się procedury administracyjne.

  1. Sposób obliczania ceny oferty:
  1. Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Cena musi uwzględniać koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.
  3. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Przed złożeniem oferty Wykonawca  jest zobowiązany przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w obecności Zamawiającego i przez niego potwierdzoną.

  1. Doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym posiadają doświadczenie w realizacji usług dla inwestycji o podobnym charakterze tj. opracowali w ciągu ostatnich trzech lat dwie dokumentacje  projektowe wraz z uzgodnieniami dla dwóch obiektów wpisanych do rejestru zabytków.

Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie opracowań o podobnym charakterze oraz dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 15 stycznia  2024 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl.

  1. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Jacek Toruniewski – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-21).

 

  1. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – Wzór umowy + gwarancja
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Tyrajska
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-01-03 10:20:45
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Tyrajska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-01-03 10:28:58
  • Liczba odsłon: 924
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 12473680]

przewiń do góry