Gostynin, dnia 23.07.2024 r.


ZP.271.2.14.2024

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR ZP. 271.2.14.2024

     W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, do którego zgodnie z art. 2 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Miasta Gostynina zaprasza do składania ofert cenowych na:

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę boiska szkolnego
przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Gostyninie

1.    Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Gostyninie. Projektem budowlanym należy objąć działki geodezyjne, których właścicielem jest Gmina Miasta Gostynina o następujących numerach: 140401_1.000.3256/1 (załącznik nr 2), 140401_1.000.3346/3. Przedmiotowe działki usytuowane są w Gostyninie przy ul. Józefa Ozdowskiego 2.
Dokumentacja musi być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. – w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454 z późn. zm.).
Przedmiot zamówienia ma posłużyć do przeprowadzenia planowanego postępowania w trybie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) z zastosowaniem przepisów krajowych i unijnych regulujących realizację zamówień publicznych. W związku z tym dokumentacja musi uwzględnić wymogi tych przepisów ze szczególnym uwzględnieniem przepisów: ustawy Prawo zamówień Publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz opracowania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich; przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z 26 lutego 2014 r.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę oględzin części obiektu, której dotyczy przedmiot zamówienia. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (wraz z załącznikami) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.
Przy wyborze oferty Zamawiający może oprócz ceny, oceniać również doświadczenie Wykonawcy.

2.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie do dnia 16 grudnia 2024 r.
3.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1)    posiadają odpowiednie wykształcenie, uprawnienia i przygotowanie zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia; w szczególności posiadają lub dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności odpowiedniej dla zakresu prac projektowych, nadane przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa.
2)    posiadają  doświadczenie w realizacji usług (tj. opracowaniu dokumentacji) dla inwestycji o podobnym charakterze;
3)    przeprowadzili wizję lokalną części obiektu, której dotyczy przedmiot zamówienia.
4)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507). Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego.
4.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie do dnia 16 grudnia 2024 r.
5.    Doświadczenie

Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług dla inwestycji o podobnym charakterze.
6.    Sposób przygotowania oferty i obliczania ceny oferty:
Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne i opłaty. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
7.    Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 31 lipca 2024 r. do godz. 10:00 – w formie elektronicznej na adres: zp@gostynin.pl.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy:
1)    dokumentów poświadczających posiadanie wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia uprawnień,
2)    oraz poświadczeń lub referencji potwierdzających należyte wykonanie usług, dla inwestycji o podobnym charakterze;
8.    Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:
Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Pan Włodzimierz Frontczak – Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej (telefon: 24 236-07-22).
9.  Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym.
 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z załącznikami 1 i 2
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Gontarek Robert
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-07-23 12:55:10
  • Informacja zaktualizowana przez: Gontarek Robert
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-23 13:05:22
  • Liczba odsłon: 93
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 11923556]

przewiń do góry