Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
52/2020 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Zezwolenie na usunięcie. drzew |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Zezwolenie na usunięcie 10 szt. drzew rosnących na terenie cmentarza parafialnego w Gostyninie przy ul. Ostatniej |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.6131.60.2020 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Gostynina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul. Rynek 26; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2020-10-16 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
tak |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
51 |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2020-10-20 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14336127]