Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
49/2021 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
decyzje |
| 3. Temat dokumentu |
inne |
| 4. Nazwa dokumentu |
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW w miejscowości Gostynin" |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.6220.26.2021 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Gostynina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul. Rynek 26; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2021-11-18 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
tak |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
3/2021 |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2021-11-23 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14336872]