Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
6/2023 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
inne |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. " Budowa zakładu produkcji chemii budowlanej i styropianu wraz z modernizacją istniejącej zabudowy w obrębie działek o nr ewid. 910/3, 910/4, 910/5, 910/6, 910/7, 910/19, 910/21, obręb 0001 w miejscowości Gostynin, gmina Gostynin" |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.6220.20.2023 |
| 8. Dokument wytworzył |
PHU Bartosz Pesta Projektowanie Budowlane ul. Wybickiego 19/57, 87-300 Brodnica |
| 9. Data dokumentu |
2023-06-02 |
| 10. Dokument zatwierdził |
|
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
|
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
|
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2023-07-05 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14336875]