Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
38/2022 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 1 drzewa rosnącego na działce o nr ewid. 1303/2 położonej przy ul. Płockiej w Gostyninie |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
7. Znak sprawy |
K.6140.58.2022 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, Inspektorat w Gostyninie; Siedziba: 09-500 Gostynin ul. Płocka 37 A; Adres: ; REGON: |
9. Data dokumentu |
2022-06-28 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
|
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
|
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 12572830]