Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
39/2023 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 5 szt. drzewa z działkach o nr ewid. 4201/9, 4201/11 i 4200/18 położonej w Gostyninie przy ul. Kopernika. |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.6131.51.2023 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Spółdzielnia Mieszkaniowa 'POLAM'; Siedziba: Gostynin; Adres: ul. Wspólna 6; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2023-09-28 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
|
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
|
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14337940]