Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
16/2013 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
inne |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie oraz eksploatacji fermy królików o obsadzie 20 000 sztuk (140 DPJ), zlokalizowanego na działkach o nr ew. 4528/1 i 4529/1, położonych w Gostyninie |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.6220.7.2013 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Witold Chmielecki działający przez pełnomocnika Pawła Goliszka; Siedziba: ; Adres: ; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2013-04-16 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 24-236-04-42 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
tak |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2013-04-22 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14348759]