Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 16/2013
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie oraz eksploatacji fermy królików o obsadzie 20 000 sztuk (140 DPJ), zlokalizowanego na działkach o nr ew. 4528/1 i 4529/1, położonych w Gostyninie
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1404011
7. Znak sprawy K.6220.7.2013
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Witold Chmielecki działający przez pełnomocnika Pawła Goliszka; Siedziba: ; Adres: ; REGON:
9. Data dokumentu 2013-04-16
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 24-236-04-42
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2013-04-22
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 12584171]

przewiń do góry