Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
53/2014 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie krzewów. |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie ok. 5 m2 krzewów - tuje (3 szt.), głóg (1 szt.) rosnących w Gostyninie, Os. Zalesie 7. |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.6131.34.2014 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Wspólnota Mieszkaniowa w Gostyninie ul. Zalesie 7; Siedziba: ; Adres: 09-402 Płock,; REGON: 140385052 |
| 9. Data dokumentu |
2014-06-25 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 24-236-04-42 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2014-06-30 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14346845]