Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
62/2017 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 2 szt. drzew, rosnących w pasie drogi krajowej nr 60 |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.6131.44.2017 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, Rejon w Płocku; Siedziba: 09-451 Radzanowo, Ślepkowo Szlacheckie 22; Adres: ; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2017-09-22 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 1; tel. 24-236-04-42 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2017-10-06 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14338605]