Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok |
33/2019 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 7 szt drzew rosnących na działkach o nr ew. 1957/18 położonej przy ul. Bema, 1957/33 położonej przy ul. Jana Pawła II, 3092/2 i 3090/1 położonych przy ul. Wojska Polskiego |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
7. Znak sprawy |
K.613135.2019 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: Spółdzielcza 5; REGON: |
9. Data dokumentu |
2019-04-04 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 24 236-07-48 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2019-08-21 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 12574105]