Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
33/2019 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie 7 szt drzew rosnących na działkach o nr ew. 1957/18 położonej przy ul. Bema, 1957/33 położonej przy ul. Jana Pawła II, 3092/2 i 3090/1 położonych przy ul. Wojska Polskiego |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1404011 |
| 7. Znak sprawy |
K.613135.2019 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: Spółdzielcza 5; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2019-04-04 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 24 236-07-48 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2019-08-21 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 14335378]