Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 11/2020
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie zezwolenia na wycięcie drzew
5. Zakres przedmiotowy dokumentu Wniosek o wycięcie 10 szt. drzew na terenie cmentarza parafialnego w Gostyninie przy ul. Ostatniej.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1404011
7. Znak sprawy K.6131.9.2020
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: Parafia Rzymskokatolicka św. Marcina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul.Jana Pwała II; REGON:
9. Data dokumentu 2020-02-21
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 24-236-04-48
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2020-02-21
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 11512554]

przewiń do góry