OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000 EURO NA
Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji miasta Gostynina
na lata 2005-2013
Nazwa i adres zamawiającego
Gmina Miasta Gostynina
Plac Wolności 26, 09 - 500 Gostynin
Tel. zamawiającego: (0-24) 236-07-10, (0-24) 236-07-33
Fax. zamawiającego: (0-24) 236-07-12
Opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji miasta Gostynina na lata 2005-2013.
Zakres opracowania obejmuje:
1) Opracowanie charakterystyki obszaru objętego zamówieniem
z analizą sytuacji społeczno – gospodarczej,
2) Opracowanie założeń przedmiotu zamówienia,
3) Opracowanie kryteriów hierarchizacji działań planowanych
w ramach przedmiotu zamówienia,
4) Opracowanie planu finansowego ze wskazaniem źródeł finansowania,
5) Opracowanie przedmiotu wdrażania i systemu monitoringu przedmiotu zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia
3 miesiące od daty zawarcia umowy.
Warunki jakie powinni spełniać oferenci
Oferenci winni spełniać warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.:
- posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a także
- spełniać wymagania określone w siwz.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Formularz oferty ;
2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy;
3. Dokumenty dot. wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta:
o Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty
przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą
być złożone przez każdy podmiot;
o Oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat
oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone
przez każdy podmiot;
o Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie
lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia;
o Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem
przedmiotu, wartości, terminów wykonania i zamawiających.
Do wykazu oferent zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające,
że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga,
aby oferent w niniejszym wykazie udokumentował wykonanie co najmniej
jednego programu rewitalizacji na rzecz miasta lub gminy,
który został zatwierdzony do realizacji przez właściwy organ.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez oferentów
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na
podstawie dokumentów złożonych w ofercie.
Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z oferentami
w sprawach merytorycznych:
mgr Andrzej Szyszka – Naczelnik Wydziału ds. Współpracy z Unią Europejską |
|
w zakresie specyfikacji:
mgr Iwona Dębowska - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych
tel. (0-24) 236-07-37
Termin związania ofertą
Termin związania ofertą ustala się na 30 dni.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
Miejsce oraz termin składania ofert
Urząd Miasta Gostynina Plac Wolności 26, 09-500 Gostynin,
pok. 208, (sekretariat) 29 kwietnia 2005r. do godz. 1100,
Miejsce oraz termin otwarcia ofert
Urząd Miasta Gostynina Plac Wolności 26, 09-500 Gostynin
pok. 213, 29 kwietnia 2005r. godz. 1200.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
100% - cena przedmiotu zamówienia
Cena specyfikacji
12 zł
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kiełbasa Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kiełbasa Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-06-06 15:51:57
- Liczba odsłon: 457
- Historia dokumentu: