Wersja archiwalna 2005-04-07 11:20:35

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000 EURO NA

Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji miasta Gostynina
na lata 2005-2013

 

Nazwa i adres zamawiającego

Gmina Miasta Gostynina  

Plac Wolności  26,             09 - 500 Gostynin

Tel. zamawiającego:       (0-24) 236-07-10,  (0-24) 236-07-33

Fax. zamawiającego:      (0-24) 236-07-12

 

Opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji miasta Gostynina na lata 2005-2013.

Zakres opracowania obejmuje:

1)     Opracowanie charakterystyki obszaru objętego zamówieniem
z analizą sytuacji społeczno – gospodarczej,

2)     Opracowanie założeń przedmiotu zamówienia,

3)     Opracowanie kryteriów hierarchizacji działań planowanych
  w ramach przedmiotu zamówienia,

4)     Opracowanie planu finansowego ze wskazaniem źródeł finansowania,

5)     Opracowanie przedmiotu wdrażania i systemu monitoringu przedmiotu zamówienia.

 

Wymagany termin realizacji zamówienia

3 miesiące od daty zawarcia umowy. 

 

Warunki jakie powinni spełniać oferenci

      Oferenci winni spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.:

-          posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności
     lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-          posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
      a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-         znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej
     wykonanie zamówienia;

-          nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
     ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a także

-          spełniać wymagania określone w siwz.

 

Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.   Formularz oferty ;

2.   Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 22  ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy;

3. Dokumenty dot. wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta:

o    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty
przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą
być złożone przez każdy podmiot;

o    Oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat
oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty
występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone
przez każdy podmiot;

o    Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie
lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia;

o    Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem
przedmiotu, wartości,  terminów wykonania i zamawiających.
Do wykazu oferent zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające,
że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga,
aby oferent w niniejszym wykazie udokumentował wykonanie co najmniej
jednego programu rewitalizacji na rzecz miasta lub gminy,
który został zatwierdzony do realizacji przez właściwy organ.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez oferentów  

Ocena  spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie  dokumentów złożonych w ofercie.

 

Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

Osoby uprawnione do porozumiewania się z oferentami

 w sprawach merytorycznych:

mgr Andrzej Szyszka – Naczelnik Wydziału ds. Współpracy z Unią Europejską
i Pozyskiwania Środków Pomocowych, tel. (0-24)236-07-33

 

 w zakresie specyfikacji:

          mgr Iwona Dębowska - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych

tel. (0-24) 236-07-37

 

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą ustala się na 30 dni.

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.

 

Miejsce oraz termin składania ofert

Urząd Miasta Gostynina Plac Wolności 26, 09-500 Gostynin,

pok. 208, (sekretariat)  29 kwietnia 2005r.  do godz. 1100,

 

Miejsce oraz termin otwarcia ofert  

Urząd Miasta Gostynina Plac Wolności 26, 09-500 Gostynin

pok. 213,  29  kwietnia 2005r.  godz. 1200.

 

Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

100% - cena przedmiotu zamówienia

 

Cena specyfikacji

12 zł                 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 12475859]

przewiń do góry