Rejestr zmian

Lp. Typ Data i osoba Treść
1281 Treść 2019-12-02
Gontarek Robert
Informacja o złożonych ofertach ZP.271.2.16.2019 zobacz
1282 Treść 2019-11-29
Katarzyna Tyrajska
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty ZP. 271.1.10.2019 zobacz
1283 Treść 2019-11-28
Katarzyna Tyrajska
Zawiadomienie o unieważnieniu części VII, VIII postępowania zobacz
1284 Treść 2019-11-28
Grzybowska Anna
Klauzula informacyjna zobacz
1285 Treść 2019-11-28
Papiernik Anna
informacja po otwarciu ofert zobacz
1286 Treść 2019-11-28
Katarzyna Tyrajska
„Dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gostynina na rok 2020” zobacz
1287 Treść 2019-11-28
Katarzyna Tyrajska
Informacja po otwarciu ofert ZP.271.1.11.2019 zobacz
1288 Treść 2019-11-26
Katarzyna Tyrajska
Dostawa wyposażenia do pracowni informatycznej w związku z realizacją projektu pn.: „Modernizacja pracowni informatycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w Gostyninie” zobacz
1289 Treść 2019-11-25
Gontarek Robert
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta Gostynina w 2020 roku zobacz
1290 Treść 2019-11-25
Katarzyna Tyrajska
Zawiadomienie o unieważnieniu części X, XI, XII postępowania zobacz

[Liczba odsłon: 12562693]

przewiń do góry