Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 22/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku dot. wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie czterech drzew rosnących na posesji Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Zalesie 7.
3. Znak sprawy K.7635-24/09
4. Data złożenia 2009-06-08
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Wspólnota Mieszkaniowa w Gostyninie Os. Zalesie 7; Siedziba: ; Adres: 09-402 Płock,; REGON: 140385052
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Gostynina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul. Rynek 26; REGON: 000525872
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 9; tel. 0-24-236-04-42
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi
Informację wprowadził(a) do BIP: Chmiel vel Chmielecka Izabela
Data udostępnienia w BIP: 2009-06-10 14:55:24

[Liczba odsłon: 11520042]

przewiń do góry