Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 31/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku dot. wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie dwóch drzew (brzoza i wierzba) rosnących na cmentarzu Parafialnym w Gostyninie przy ul. Ostatniej.
3. Znak sprawy K. 7635-35/09
4. Data złożenia 2009-08-06
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Rzymskokatolicka Parafia św. Marcina w Gostyninie; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: Jana Pawła II 15; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Gostynina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul. Rynek 26; REGON: 000525872
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 9; tel. 0-24-236-04-42
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi
Informację wprowadził(a) do BIP: Chmiel vel Chmielecka Izabela
Data udostępnienia w BIP: 2009-08-18 13:59:54

[Liczba odsłon: 11509370]

przewiń do góry