Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 29/A/2010
2. Zakres przedmiotowy wniosku dot. wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew (sumak octowiec) rosnących na działce położonej w Gostyninie przy ul. Akacjowej.
3. Znak sprawy K.7635-20/10
4. Data złożenia 2010-04-14
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Krystyna i Zygmunt Żakieta; Siedziba: ; Adres: ; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Gostynina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul. Rynek 26; REGON: 000525872
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 0-24-236-04-42
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi
Informację wprowadził(a) do BIP: Chmiel vel Chmielecka Izabela
Data udostępnienia w BIP: 2010-04-22 13:18:12

[Liczba odsłon: 11521319]

przewiń do góry