Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 63/A/2010
2. Zakres przedmiotowy wniosku dot.wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie dwóch drzew (klon i kasztanowiec) rosnących na cmentarzu parfialnym położonym w Gostyninie przy ul. Ostatniej
3. Znak sprawy K. 7635-61/10
4. Data złożenia 2010-10-19
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Parafia Rzymskokatolicka św. Marcina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul.Jana Pwała II; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Gostynina; Siedziba: 09-500 Gostynin; Adres: ul. Rynek 26; REGON: 000525872
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Miasta Gostynina; Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; pok. 4; tel. 0-24-236-04-42
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi
Informację wprowadził(a) do BIP: Chmiel vel Chmielecka Izabela
Data udostępnienia w BIP: 2010-10-27 08:58:53

[Liczba odsłon: 11446574]

przewiń do góry